Det här är jag beroende utav

 Åh herre.. Vad är jag inte beroende utav? Antagligen alldeles för mycket. Serier, filmer, kärleksböcker, kläder, skor, väskor, kakor, creme fraishe och min största svaghet är choklad. 

Följer för många serier och pratar och drömmer om dom för ofta. Har en stor filmsamling och ser om de flesta om och om igen tills jag i princip kan alla repliker. Läser oftast mest böcker med fina och tragiska kärlekshistorier och får inte nog. Min garderob är fullproppad med kläder och kan stå i flera timmar och bara titta på dom. Ändå känns det som om att någonting alltid fattas. Den största delen av skogarderoben i hallen består av mina skor, även på mattan där vi ställer av oss skorna. Min dörr till rummet går inte att öppna helt och hållet för att alla väskor tar i väggen. Om någon bjuder mig på fika eller om det finns kakor hemma är de slut fort. Jag har creme fraishe på nästan allting jag äter. Om jag kommer i närheten av choklad kan jag inte sluta äta och har ett jobbigt sug efteråt när allt är slut. Det kommer aldrig att vara äkligt i min värld, hur mycket jag än äter.

Efter detta kan jag nog helt klart säga att jag är beroende av för mycket. Säkert mer än vad jag har tagit upp. Men så länge som jag kan leva med det och är lycklig så är det helt ok.
 

Kommentera här: