0 Läs mer >>
Träffade Hajin idag. Gick runt lite på stan, lämna in hennes mobil, tog en promenad, tog lite kort, stekte pannkakor och hade det superbra! :)) 

Nu har jag legat i sängen och glott på film ett tag men nu börjar jag bli trött så nu ska jag lägga mig och drömma om något glatt. 

Returning from the de...

1 Läs mer >>
I lördags gick filmen pearl harbor på tv:n, jag såg inte hela filmen bara små delar för vi hade den i bakgrunden sen såg jag på den när jag skulle sova tills det blev reklam och jag somna. Men jag var ju bara tvungen att se hur den slutade och verkligen se hela filmen och nu är jag helt beroende av den! Den är från 2001 så jag borde ha sett den för länge sen men så är det med många filmer. 

Jag har fått tillbaka min crush på Ben Affleck igen, kan inte fatta att jag glömmer bort han av och på.. Har aldrig sett en film som jag inte gillat han i. Ack så underbar röst, tror jag aldrig hört någon mer underbar röst faktiskt.

Det är en tre timmars lång film men det är titanic också, men denna är inte lika långsam, men lika underbar om kanske inte mer underbar för att den inte är lika långsam men har en lika fin historia in i en verklig händelse. Om man gillar gripande kärleksfilmer passar denna filmen perfekt. Det är min åsikt. 


Pearl Harbor

0 Läs mer >>
Kom hem vid tio igår, gick rakt in i duschen eftersom att det stank svett och klor ifrån mig sen åt jag mat och somna efter det. Nu är jag helt slut i kroppen men det var en väldigt bra dag igår! Kom fram till att jag faktiskt kan simma fram tills då jag kommer på att jag inte bottnar längre och får en panikattack för att jag är rädd för vatten... ehehe. Inte något jag är stolt över men alla har vi våra rädslor och vi alla kan övervinna dom! 

Nu idag ska jag bara ta det lugnt, kanske ta en promenad i det fina vädret med kameran. Men nu ska jag göra frukost och se på the lying game!

Don't ever give up on...

2 Läs mer >>
Jag trodde våren hade kommit men ack så var det inte för nu snöar det igen... Men jag ska faktiskt ha ett riktigt sportlov detta året och åka till badhuset sen och sedan träna! Om jag inte drunknar på badhuset förstås.. Men vi säger att jag kan simma. eheheh.

Men nu ska jag fortsätta att dansa runt i huset och njuta av mitt lov.

Four letter word just...

0 Läs mer >>
Hade en underbar och välbehövd helg i göteborg med min syster! Hann med springturer, fotat okideer, spela kort, spela alfapet, äta god mat och ringa och rösta på danny på melodifestivalen, nu ska han bara vinna finalen! Är väldigt glad över att jag kommer vakna imorgon och veta att det är lov i en vecka. Nu kan man äntligen bara slappna av och inte tänka på all skolstress. 

Nu ska jag ha en bing it on filmmaraton och fortsätta att vara glad och ha det fridfullt.

Someone just had a ch...

0 Läs mer >>
Igår kom jag hem med ett stort leende på läpparna efter träningen! Det tog dock tid innan jag somna, lite hade det att göra med att jag skulle packa för jag ska till min syster idag mest handla det om att jag blev så pigg av träningen. eheh. 

Idag vaknade jag dock utvilad ändå men när jag stod vid busshållplatsen märkte jag att jag hade tappat mitt busskort så fick vända om och leta efter det och när jag hitta det missa jag bussen och då blev det skolbuss istället och sen stadsbuss, riktigt drygt men ur den positiva synvikeln så behöver jag inte sitta lila länge och vänta på att lektionen ska börja. 

Nu börjar jag när som helst och sen när jag slutat ska jag fördriva tiden i någon timme tills tåget kommer.

En slängkyss för att ...

0 Läs mer >>
Äntligen har jag skrivit klart artikeln till boken! Nu är jag slut i huvudet och vi slutar om en kvart, väldigt skönt. Sen blir det som sagt att möta upp soffan och försöka sysselsätta oss med i lite mer än en timme som alla torsdagar och sen blir det att trääääna. Och ja jag längtar, jag blir så glad efteråt.
gamla, härliga bilder efter ett tränings pass

Vi måste komma underf...

1 Läs mer >>

Ett av de lyckade fot...

0 Läs mer >>
Var duktig igår när jag kom hem och gjorde dom där svenska uppgifterna så nu har jag bara en kvar som jag ska göra på lektionen idag. 

Somnade tidigt igår kväll, vid nio tiden, jag tror jag var trött. eheh. Men skönt var det för nu är jag mycket piggare än igår. Sen blir jag väl ännu piggare av träningen efter skolan så kommer väl inte kunna somna i natt.. Men imorgon är det ju äntligen fredag så är nog pigg ändå imorgon.

we're locked up in id...

0 Läs mer >>
Idag är jag en zombie. Det var ett tag sen sist och jag har inte saknat det. Råkade nyss trycka till någon knapp så allt jag skrev försvann.. Ibland hatar jag tangentbord! Jag har början till huvudvärk också men det är nog för att jag är trött och för att jag stressar inför matte provet som jag ska ha efter lunchen.. 

Skulle ha tränat idag efter skolan men det blir att köra järnet imorgon istället. Ganska positivit för jag måste jobba ikapp med svenskan så jag inte får skäll.

Nu ska jag egentligen börja men läraren är sen som vanligt.

love the way you look...

0 Läs mer >>
Är hemma från Hockeyn nu och det var riktigt roligt och hade det bästa sällskapet, Soffan och Hanna! Det är så roligt att gå på matcherna med publiken och musiken, en så underbar stämmning som man blir så glad av! :)) 

Nu har jag nyss pratat lite med min syster och ska nu somna till the lying game.  hihih.

exstatisk av hockey

0 Läs mer >>
Har nu rast och vill att skoldagen bara ska ta slut så jag kan åka hem och äta och sedan gå på hockey! Lääääängtar och usch vad hungrig man kan vara... Och ingen här som ger mig tuggumin även fast jag vet att det inte är bra att lura magen mår jag själv bättre för stunden. 

Ska fortsätta efter rasten och leta efter någon svensk kändis som vill svara på mina mejl för jag vågar inte ringa. ehehe.

känner mig som Chandl...

0 Läs mer >>
Sitter ensam vid mitt bord och kollar igenom bilderna jag var ute och tog förut. Blev inte så många bra bilder, trodde att det kunde ha blivit fint men även fast solen skiner är det trist väder ute. Jag vill ha vår och ingen mer is och slaskig snö.

Vill hem och gosa med...

0 Läs mer >>
Skämdes på naturkunskapen idag då min lärare skulle förklara hur fotosyntesen går till, eller vad man ska säga, och använde mig i sitt exempel. Jag trivs inte att vara i centrum i ett klassrum, där vill jag vara gömd och sköta mitt eget. 

Försöker nu skriva klart en uppgift i naturkunskapen men fastnar hela tiden för jag har ingen aning om vad jag ska skriva men det gick ju bra med den grejen med big bang till slut så detta ska allt gå också!

Sen när jag är klar ska jag belöna mig med en samling av favorit avsnitt i olika serier bara för att jag är trött och är beroende av serien. Nu har jag ett mål. höhöhöh!

Jag vill ha sommar re...

0 Läs mer >>
Pluggat matte halva dagen och är helt slut i huvudet. Hoppas verkligen att det går bra på onsdag... 

Ska nu resten av denna söndagen se på underbara friends serien och sura på katten som rev sönder min hand. Katter är verkligen underbara men ibland vill man bara klippa av deras klor.

You know if your not ...

0 Läs mer >>
Blev ännu en gång besviken på melodifestivalen så nu ska jag trösta med några friends avsnitt och underbara maltesers. höhöh.

I'll be there for you