1 Läs mer >>
Denna morgonen blev det att gå runt på stan och fota, eller jag fotade inte så mycket var mer med på korten, hihi. 
Sitter nu och redigerar lite bilder fast har tagit en liten paus och tänkte lägga upp några av de bilder som togs imorse. 

Jag skall bli modell....

0 Läs mer >>

”Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore.”

 

TROLLKARLEN FRÅN OZ/ ...

0 Läs mer >>
Daniel: Aren't you a bit young to be in love? 
Sam: No. 
Daniel: Oh, well, okay, right. Well, I mean, I'm a little relieved. 
Sam: Why? 
Daniel: Well, because I thought it would be something worse. 
Sam: Worse than the total agony of being in love? 
Daniel: Oh. No, you're right. Yeah, total agony.

/ Love actually

0 Läs mer >>

”Love means never having to say you're sorry.”

 

LOVE STORY

0 Läs mer >>
Fick skjus av min snälla pappa till nöjesfabriken, skönt att slippa åka buss! ;d Där stod det några utanför och frös för det var låst, och vi stod där kanske en kvart till sen testade vi att öppna dörren igen och då var den öppen. heh.

Delade bana med Madelene, Hanna och Therese, och det var riktigt kul, blev lite smått frustrerad när klotet inte gjorde som jag ville och mot slutet började jag att rulla bollen och det gick jätte bra då, vann hela serien med ett poäng mer än Madelene, En riktigt bra idrottslektion, älskar verkligen john bauer idrotten ibland. hihi.  

Nu är jag hemma igen och är otroligt hungrig så nu ska jag äta och slappa lite innan jag ska åka till stan igen och träna med Soffan. ;d

systemkameran följde ...

0 Läs mer >>
All right, brain, you don't like me, and I don't like you. But let's just do this and I can get back to killing you with beer.

// Homer simpson

0 Läs mer >>
Javier once said that dancing is about being exactly who you want to be in that moment. Dancing with him, I realized I was becoming exactly the woman I wanted to be. We didn't win the contest- but we did win something more important to us. On my last night in Havana we were King and Queen of La Rosa Negra. We didn't know when we would see each other again, but we knew that this wasn't our last dance.

/dirty dancing 2

0 Läs mer >>
Love is like the wind. I can't see it, but I can feel it.

/ A walk to remember

0 Läs mer >>
You find a glimmer of happiness in this world, there's always someone who wants to destroy it.

- Johnny Depp i Findi...