2 Läs mer >>
Idag kom sofie hit! Vi pratade ut och massa saker och bara rensade våra huvuden så att vi kan få ett nytt bättre år utan skit.

Vi kollade också på Vicktoria secret fashion show! Inga underkläder jag skulle kunna tänka mig att ha på mig men det är ändå en riktigt bra show!

- Dom dödar mig snart nettaaaaaaaan *darrar på läpparna* ;s

- Haha vad gör dom? ;p

- Dom hämtar knivar i köket, jag hör dom *viskar*

- Men nettan! Tack för att du svarar :)

- hahahahahahahahhaha jag var upptagen med att skratta :D

Min och Sofies humor detta! Vi har såklart bäst humor! Gud jag har många fina konversationer mellan henne och mig genom detta året.














HAHAHAHAHAHAH! åååh gud, det har varit ett sådant underbart år med bästa vännen :*

Imorgon blir det att fira nyår med bästa vännen och pojkvännen Michel, det kommer bli så bäst och kul ♥

Nu ska jag titta på bilder i soffis kamera som hon lämna kvar här, hihi så busig jag är ;d

2009 soffis och netti...

1 Läs mer >>
Idag har jag tagit det lite lugnt. Såg på 'I love you man' guud vilken rolig film!

Damma i mitt rum idag också. Det var väldigt dammigt. Lekte med min katt nalle mycket idag, han är så söt ;d


Min syster och Jari är här nu! Och imorgon är det julafton, guuuud vad jag längtar! Tomas kommer också i morgon och jag och pappa ska måla klart uppe i stugan innan kalle Anka börjar.

Hahah min syster visade nyss en video med hennes katter. De hade en rolig catfight och tänkte visa den för er.


Tyson vs Tussan

Visst är dom hur söta som helst! Nu ska jag fortsätta att umgås med familjen. Jag saknar min älskling.. :*

Catfight Tyson vs Tus...

1 Läs mer >>
- Jag önskar att min riktiga röst var den jag har när jag är förkyld

- Jag älskar choklad

- Jag hatar när folk klagar på finnar

- Fondation är den sämsta 'uppfinningen' som skapats

- Jag hatar att det finns ideal

- Jag är rädd för små kryp

- Jag är ett galet kakmonster

- Många saker jag gör får andra skulden för

- Ingen fattar när jag ä ironisk

- Hatar svenska filmer

- Beck och wallander får jag mardrömmar av

- Jag tror på ödet

- Jag tror fullt på horoskop

- Kan inte sluta knäcka fingrarna

- Älskar Cream Freshe har det till allting

- Sover fortfarande med min nallebjörn

- Retas ofta med min pappa

- Kan aldrig sluta prata när jag är hemma och äter med min familj

- skulle inte kunna leva utan skor

- Är Beroende av gamla tv-serier

- Blir glad av disney filmer

- Min absoluta favorit barndomsbok heter 'Pippi pigelin'

- Jag hatar när folk påpekar hur seg jag är

- Jag hatar kritik spelar inte någon roll från vem

- Gillar inte att bli jämnförd med andra

- Jag är en dålig förlorare

- Klarar inte av när någon blir sur/grinig på mig

- Jag är för snäll

- Jag förlåter väldigt lätt

- Jag älskar att äta mat

- Jag är beroende av min mobil


Sofies sju sanningar om mig

- Nettan suckar alltid jätte högt när man skäller på henne

- Nettan tycker inte om tighta kläder

- Nettan säger till alla att hon sover på mage fast att hon alltid sover på rygg!

- Nettan äter jätte sakta

- Nettan möblerar alltid om i sitt rum

- Nettan kallades alltid Oscar av min pappa och farfar

- Nettan är dålig på att höra av sig




31 Sanningar om mig