Far hit och dit men snart är det över

I måndags var det ju bal och jag hade riktigt roligt! Väldigt god mat, gott vin och väldigt bra sällskap av jb flickorna! Efter balen blev det en liten extra tur för att hälsa på några vänner till min bror, de grattade mig med en chokladask, en badring och ett 'dela en coke med' glas. Riktigt snällt av dom! :))
Igår blev det en tur på stan med min syster och sedan gick jag förbi ccc för att kolla på Hajin och pojkvännen som hade bal. De var riktigt fina måste jag säga! Och idag blev det städning i hela huset, en tur till bergvik för att handla mat till imorgon och min syster skulle köpa en klänning till sig och Klara. Efter det tog jag bussen till skolan för att hjälpa till med att skriva på lakanen till flaket fast hann bara att skriva mitt namn. Nu är jag påväg hem och är helt slut. Men imorgon tar jag studenten, wiie. Det känns overkligt men kanske har fattat det när jag tar på mig mössan. haha.

Kommentera här: