Ny favorit

I fredags var jag på en hemmafest med pojkvännen. En av hans vänner fyllde år. Roligt att få träffa hans vänner och lära känna dom bättre så det var en trevlig kväll. I lördags sov jag bort halva dagen sen gjorde jag mig fin innan Amanda och Madelene kom. Vi hade förfest i min lilla stuga och lite senare kom även några vänner till pojkvännen. Hade väldigt roligt då. Sen åkte vi in till stan för att gå på 50 dagarsfesten på nöjes. Det var helt ok men jag skulle inte ha velat lägga ner pengar på det så är glad att jag fick min biljett gratis av en underbar vän. 

Sov för det mesta i söndags och städade upp i stugan. Kollade på serier hela dagen och var helt utvilad när jag vaknade i morse. Skönt! Min morgon startar också bra för såg att fall out boy har släpp ett nytt album. Var ett tag sen jag lyssnade på dom och ens hörde att de kommit med något nytt och hittills är det mycket bra av det jag har hört!
 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Gotta love Fall Out Boy och deras nya! Älskar verkligen det nya albumet :D Eller ja, jag älskar så gott som allt de har gjort :3 Hoppas du hade det bra ute iaf , även om tidningen skrev om att det spårade lite ...

Svar: Jaa eller hur den var superbra! :D Det hade jag men stannade inte så länge för den var ganska tråkigt och gillade inte musiken så jätte mycket.
jagarenfisk

Kommentera här: