You're still written in the scars on my heart

Igår spenderade jag i pincip hela dagen framför tv:n. Jag tog en liten paus när jag gick igenom mina skor för de låg lite överallt i hallen. Jag slängde några, la de andra i lådor och räknade dom, bara för att jag får klagomål på att jag har för många. 20 par tycker jag inte är för många, jag tycker att det lagom!

Jag hann med att se men in black 3, spiderman 3, Grease 1 & 2, paranormal activity 3 (helt själv!) och Nasses stora film för annars skulle jag aldrig ha klarat av att somna. haha.

Idag har jag studiedag så jag sov till 10 och har kollt på serier denna morgonen. Vet inte vad jag ska hitta på idag förutom kanske jobba på projektarbetet, plugga körkortsteori och kanske börja kolla in american horror story, om jag vågar.

Kommentera här: