Let's get together maybe we can start a new phase

Jag har verkligen slöat med projektarbetet så idag tog jag tag i det och skrev artikel om mina fula, trasiga fötter, haha. Slutade tidigt som varje onsdag, gick in till stan och försökte hitta julklapps inspiration men var ganska tom på ideer. Har kanske bättre lycka i helgen. 

Mötte sedan upp den nya personen i mitt liv, haha kanske inte så ny längre fast det är kul att skriva. Är alltid på superbra humör när jag träffar honom, känns bra att vara lycklig. Gick sen och tränade med soffan, ännu en person jag blir så lycklig av att träffa! 
 
Eftersom att jag inte är helt fri ifrån förkylningen så försökte jag att ta det lugnt men blev helt slutkörd ändå. När jag kom hem lekte jag med katterna, duscha, åt mat och pratade en stund med Hajin i telefonen. Då blev jag ännu gladare, nästan så att jag inte kommer kunna somna sen fast det kommer jag nog pågrund av träningen. Men glad är jag, mycket gladare än igår då jag hade min suris dag. haha. Ska somna till sex and the city nu. 

Kommentera här: