Childhood is not from birth to a certain age. And at a certain age, the child is grown and puts away childish things. Childhood is the kingdom where nobody dies.

När jag väntade på soffan igår efter skolan hittade jag ett par skit snygga jeans som för en gångs skull inte var för långa i benen, jag måste annars alltid lägga upp jeansen, tror jag ska gå dit idag igen och köpa dom!

Tränade äntligen igår. Var på ett pass jag inte varit på förut, intervallFlex, halva passet var intervall som var jobbigt, speciellt eftersom det var så länge sen sist, sen resten av halva passet var flex och man kan  nog säga att jag stretchar ut hela kroppen, skönt men kunde ha varit lite kortare och varit mer intervall. 

Det var ju jätte fint väder igår! Hur skönt som helst att gå ut men det gör det jobbigare att träna när solen ligger på men som tur kan man öppna dörrarna så det kommer in luft. Men då kommer man inte ifrån myggen tyvärr. 

Tränade lite matte innan jag gick och la mig, eftersom att jag har ett dumt matteprov. Men jag ska göra det bästa jag kan och hoppas på att det räcker.

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

Vad sägs som att visa bilder från Prag!? VILL SEEEE!

Kommentera här: