Liebster Award

Ett jätte stort tack till Therese som gav mig denna Awarden! :)) 

Vad är en Liebster Award?
- "Liebster" är tyska och betyder "kärasta" och meningen med denna award är att man ska få fler besökare genom att man får sin blogg presenterad av andra bloggare.
Vad ska du göra när du får denna Award?
1. Tacka denne person som du fått den av och länka dess blogg i inlägget.
2. Skriva ner 5 bloggare som man vill föra Awarden vidare till och låta dem veta detta genom att lämna en kommentar i deras blogg.
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill föra denna Award vidare.

De här fem vill jag ge Awarden till:
Madelene
Lowa
Hanna
johanna
Irma

Kommentarer:

1 Madelene:

skriven

Meeeeeeeeeen vad gulligt av diig! :D

Gör listan när jag orkar, hehehe

2 kalle:

skriven

Din blogg är så himla fin :) allt bra med dig idag? :)

3 Hanna:

skriven

sv: Nämen gu så gulligt då hörru! :D

4 LOWA - En musikblogg:

skriven

Oj men tack så mycket! Det här var roligt!:D

Nu ska jag ta och föra detta vidare oxå! Lite senare ikväll ;)

5 Kalle Hedin:

skriven

sv; jodå det är bara bra med mig också ;) händer ikväll då?

6 johanna:

skriven

åh tack :)

Kommentera här: