Everyone asks me, who the hell is she? That weirdo with 5 colours in her hair.

Träffade Alexandra efter skolan idag och ja det var verkligen en evighet sen sist. När jag gick i sjuan på ilanda gick hon i nian och vi smsade verkligen med varandra hela tiden, vi brukade ha en konversation via sms och en ögon öga mot öga samtidigt, hahah. Och hon påminde mig idag om att det var riktigt illa en gång när vi såg på film i skolan och gjorde så samtidigt som vi såg på filmen. Ja väldigt fina och roliga minnen! 

Vi gick runt på ikea och bergvik ett tag, fikade mitt i allt också och ja det var väldigt roligt att träffa henne igen och prata om gamla minnen och hur vi är nu och så ja det har varit en väldigt bra dag måste jag säga! :)) 

Nu är jag hemma och sitter och letar runt efter bilder att framkalla för jag har 50 kronors rabatt så kan ju passa på att beställa hem lite bilder och fylla mitt album lite mer! 

Kommentarer:

1 FlizanLizan:

skriven

sv: allt bra? :D

2 Daniella - Drömmen om att bli designer ♥:

skriven

SVAR: Idag har jag varit med bästis och haft mysdag :D vad ska du göra ikväll då? :) kram

3 Daniella - Drömmen om att bli designer ♥:

skriven

SVAR: Okej mysigt :)

Ikväll ska jag plugga!



Hur har helgen varit? :D

Kommentera här: