Grattis gamling!♥

Nu fyller hon 16 år, gud vad gammal hon är! Tänk det var inte längesen som man var bara några år yngre och tyckte när man såg 16, 17 åringar och tänkte guud vad gamla dom är! Men egentligen är dom ju inte det.
Tiden går så fort..

Nog om det, vill bara säga grattis till denna söta saken som jag älskar. Hon går i min klass, och när jag går ur nian kommer jag gråta för att inte ha henne i min klass längre, de andra kommer ja inte gråta över. För ja ni vet ju vad jag tycker om min klass. Men hon förgyller dagen, hon håller mig sällskap och hon får mig att skratta och gråta ♥


GRATTIS! PUSSS PÅ DIG :*

Kommentarer:

1 Alex:

skriven

Haha eller hur! När jag gick i sjuan var 9:orna JÄTTESTORA! Gymnasieelever gick inte ens att tänka på, men nu är jag där själv med bara 1,5 år kvar! Det är sjukt xD

2 cecilia:

skriven

naaw fin bild på lisen <:

Kommentera här: