Visdomstanden är nu borta

Linjerna försvann igår så nu är jag bara lite röd men det går nog över om några dagar. Idag hade jag studiepass på morgonen och då blev min lilla fotobok nästan klar. Ska bara ändra om lite i den. Åt lunch och sedan gick jag iväg till tandläkaren för att ta bort en av mina visdomständer som växt fel, in på mina andra tänder istället för uppåt. 

Tur att jag har fått en ny tandläkare som är väldigt trevlig och pratglad. Jag kände mig redan då mer avslappnad. Men när borren kom önskade jag att jag sov.. Usch för det ljudet, hela huvudet skakade. Sen fick jag en bomullstuss i munnen. Inte så jätte mysig. Men det värsta var några timmar efteråt och nu när bedövningen är borta. Det värker riktigt mycket och det var inte så lätt att äta men fick i mig lite nudlar och ost. haha. 

Pojkvännen åkte iväg på studentresa idag. Saknar han redan. Han ringde förut och tyckte synd om mig i alla fall. Kändes lite bättre då. Kommer nog kännas bättre inatt när jag får sova och ta värktabletter som förmodligen tar bort smärtan. 

Kommentera här: