Räknar ner dagarna

Det är mitten av maj och det är fortfarande kallt på morgonen.. Trodde att vinden skulle blåsa iväg med mina öron. Och när jag kom in til skolan fick jag världens värk i huvudet, dumma vind. Vi är dödsfiender, vinden och jag. Sitter ensam i skolan just nu, alla andra har tagit en liten sovmorgon. Vill skära ut mina öron men förutom det så är jag på strålande humör. Första lektionen idag är foto så ska låna en kamera, orkade inte bära på min egna, och ta bussen till universitetet. Det ska finnas fina körsbärsträd där. Måste fota mycket nu så att jag får någon slags chans till betyget jag strävar efter. 

Har engelska i eftermiddag. Vet inte vad vi ska göra men jag hoppas på att jag är klar med allting så att det inte är så att jag har missat något. När jag kommer hem somnar jag nog direkt för jag är helt slut i huvudet. 

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

skriven

Svar: Ja, jag ska flytta, men bara några hus längre bort, till en mindre lägenhet :)

Svar: Jahaa men vad kul! :)
jagarenfisk

Kommentera här: