Pratat bebisspråk i götlaborg

Nu är nästan alla skolarbeten klara så därför har jag fått slappna av lite denna helgen. Jag och mamma tog oss därför en biltur till göteborg och hälsade på min syster och systerdotter! Vi umgicks bara och min syster bakade en underbart god chokladtårta. Vi tog oss en liten tur till en park i göteborg också där jag tog kort på blommor, tihi. Vi åkte hem på lördag eftermiddag och jag sjöng hela vägen dit och hem, hehe. 

Just det, jag fick med mig lite kläder från min syster också. Hon hade renast bort kläder som hon inte passar i längre så nu har jag några nya byxor. Skönt att inte behöva köpa det själv. Fick med mig ett par klackskor också som jag kan ha på studenten haha. 
 
Igår tränade jag med soffan på morgonen sedan åkte jag hem till pojkvännen som hade släktkalas för honom och hans systers pojkvän. Det var lika trevligt som alltid.  

Nu sitter jag i skolan och orkar inte göra några skoluppgifter. Men började på fotoboken i alla fall. Snart är det lunch sen har vi media så får se om läraren har kollat igenom projektabetet eller inte. 

Kommentera här: