Jag hatar mobiler

Jag är inte en mobil person.. Jag bara tappar dom så att de långsamt går i sönder. Nu vill den inte ta emot mms, låsknappen på skärmen syns inte alltid, den blir kokhet när jag ringer med den, det försvinner bilder och musik. Allt händer antagligen för att jag har tappat den så många gånger men den har i alla fall inga sprickor så den ser ju fin ut. Och det är ingen ide att köpa någon ny för den kommer bara gå sönder den också. Jag önskar att jag levde i en värld där jag inte behövde en mobil. Jag önskar att jag inte var så klumpig. 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Du borde ha en dumb-phone. Nokia 3310 typ! Dom går aaaaldrig sönder :D

Svar: haha jaaa eller hur! Jag hade en liknande undangömd i en låda men något hände med den så den luktade bränd..
jagarenfisk

Kommentera här: