Fullt upp denna veckan

Har haft ganska så fullt upp denna veckan. I måndags hade jag studiedag så Hajin kom hit och jobbade på projektarbetet med mig sen på kvällen tränade jag med soffan. 

I tisdags så besökte min klass en moske och fick lära mig mer om islams religion, lite intressant var det. Efter skolan så träffade jag pojkvännen. Jag var på prathumör den dagen så pratade så mycket att jag till slut fick en hes röst, hehe. 

I onsdags besökte min skola universitetet. Skulle gå och lyssna på lite föreläsningar, höra om olika kurser och prata med olika universitet men missade mycket för att jag tappade bort mig.. Efter det gick jag runt på stan med amanda en liten stund. Sen gick jag till biblioteket där jag träffade på Therese så vi satt och kollade runt på sommarjobb så skickade jag iväg några CV:n. Mötte upp Hajin efter det så åt vi mat sen gick vi till biblioteket och jobbade på projektarbetet. Det går äntligen framåt med det igen. 

I torsdags hade jag en lite kortare skoldag för att i engelskan så skulle vi se filmen 'the picture of dorian grey', samma titel som det är på boken vi skulle läsa. Jag blev lite irriterad på mig själv över att jag inte letade efter den filmen när jag hade så svårt för att läsa boken.. Men andra i gruppen hade varit smartare än mig så de hade redan sett den och ville inte se den igen. Vi hade den på i bakgrunden medans vi satt och gjorde annat med våra datorer, sen så fick vi sluta en timme tidigare. Skönt. Åkte hem, städade huset åt lite mat och åkte sedan tillbaka till stan och mötte upp Alexandra. Hon var modell i en klädbutik som en tjänst till hennes granne, och det var så fina kläder och hon blir så bra på bild! Var väldigt roligt att se. Efter det gick vi hem till henne, åt mat och pratade ikapp och saker vi missat, väldigt mysigt! 

Idag är det fredag igen och jag är ledig. Har sovit ut och har öppna planer men inget bestämt ännu, ska nog laga mig lite mat snart. Laddade nyss in bilder ifrån kameran. Har ju varit ett ganska stort uppehåll på bloggandet och bilder men snart blir det ändring på det, ska försöka med lite bildbomber inom en snar framtid, haha. 

Mina fötter är ganska så sura på mig denna veckan. De värker och det krampar även lite i dom så ska försöka att inte gå allt för mycket idag. Därför har jag tagit det lugnt på förmiddagen i alla fall. Men vill ju inte sitta stilla hela dagen heller så de får fortsätta att vara sura. 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Tack, vad söt du är! :D Var du här när jag såg att bilderna har kommit upp nu? Himla kul att vi fick två dagar i rad ihop :D

Svar: Ja det var jag minsann! Det var jätte fina bilder :D jaa, det borde hända oftare!:D
jagarenfisk

Kommentera här: