Tom dator

Lämnade in datorn i går för en ominstallation sen slutade jag. Åkte hem, åt pizza och stekte i solen. Åkte till friskis på kvällen för att träna med soffan. Det blev ett intensiv intervall/flex pass i 75 minuter och jag var helt slut i kroppen efteråt. Fick övningsköra hem och det gick för det mesta bra fast några gånger drömde jag bort mig lite för mycket.. 

Nu idag har jag hämtat datorn och nu finns det inga program på datorn. Ser så tomt ut. Är även väldigt uttråkad för vi har ingenting att göra. Vi fick gå hem om vi ville men har lektion i eftermiddag så det känns otroligt onödigt att åka hem och sen tillbaka igen. Det är bara jag och madde här också. De andra i klassen var väl lite smarare än oss och väntade på sina datorer igår och stannade hemma idag. Men behöver inte komma hit resten av veckan i alla fall så får väl stå ut idag. 
 

Kommentera här: