Blivit moster, yey!!

Jag hade ett väldigt bra nyår med bästa vännen och en nyårskyss med pojkvännen, kan ju faktiskt inte bli bättre än så! Vaknade igår runt tolv tiden då jag hade fått sms ifrån mamma om att jag har blivit moster!! Roligt och bra(enligt mig) att hon föddes 1 januari, fick se bild på henne när jag kom hem idag och hon var jätte gullig, vill åka dit redan nu och hälsa på. :dd

Igår slöade jag och soffan hela dagen, rörde knappt på oss, såg på tv och somnade lite då och då. Tur att det inte händer så ofta, skulle verkligen inte klara av att gå ut varje helg som andra människor gör. Åkte hem vid tolv tiden idag, har typ ätit hela dagen för orkade inte äta så mycket igår.

Sitter vid datorn nu med katten i knät och fotografen jag har praktik med ringde nyss och berättade att det är fotografering imorgon, klockan sju på morgonen... Kommer dö. Hoppas det är värt det, ska få hjälp med mitt fotoprojekt också så det är förhoppningsvis värt det. Blir alltså att lägga sig tidigt ikväll, jag som ville ta en liten tupplur nu, haha. 
 

Kommentera här: