förkyld men har haft en bra helg

I lördags träffade jag pojkvännen, kollade på några avsnitt av american horror story, sen på kvällen melodifestivalen, var väldigt besviken på låtarna.. Sen såg på vi ps I love you, underbar film. Somnade runt ett tiden, vaknade runt nio tiden på söndagen, igår, då slöa vi ett tag tills jag tog bussen hem till soffan. 

När jag kom till henne bestämde vi oss för att ta en promenad till bergvik, det var lite kyligt men det var skönt med en promenad. På bergvik tittade vi runt i några affärer och köpte oss en varsin sak, jag köpte en skön g
 
rå tröja. Sen gick vi tillbaka hem till henne och slöade framför tv:n en stund. 

 Åkte hem vid sex tiden, när jag kom hem lagade jag mat, sen halv sov jag och hade ont i halsen och började hosta. Har ännu en gång blivit förkyld, denna gången hostar jag så det hörs på min röst att jag inte är frisk och kan inte träna.. Kan säga att jag är lite grinig. 

Idag träffade jag fotografen och lärde mig några nya saker i photoshop. Ska dit imorgon igen, känns bra att få lära mig något nytt. Resten av kvällen ska jag vila mig och hoppas på att hostan försvinner fort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: