Bara att räkna ner dagarna

Började skolan idag igen och det var en helt okej dag. Skönt att ha något att göra igen men jobbigt med skolarbeten och vi fick veta att vi nu har en ny lärare i samhällskunskap så det kommer säkert bli krångel med uppgifterna vi gjort hittills..

Men något glatt är att vi fick våran studentmössor idag! Jag är nöjd med min, den är enkel och den var skön att ha på sig, nu är det bara att räkna ner dagarna!

Tog nyss kort på den, (skulle ha gjort det tidigare under dagen men jag somnade direkt när jag kom hem), orkade inte ta fram stativet så det är inte de finaste bilderna men man ser hur den ser ut i alla fall. Texten är dock silvrig inte guld som det typ ser ut som på den första bilden och på baksidan står det john bauer. 

Men nu är det nog bäst att jag sover, måste ju upp tidigt imorgon. Somnar nog till vänner serien, tihi. 


 
 

Kommentarer:

1 Alexandra / Lexii:

skriven

Kan inte fatta att ni tar studenten i år! Fine att jag har varit ur gymnasiet i snart två år, men det är bara jag som får åldras och ändras ju :D haha

Svar: Det kan inte jag heller göra! Det känns som om man fortfarande går i ettan.. Men tyvärr måste jag också växa upp ;) haha :D
jagarenfisk

Kommentera här: