Balklänning klar

I lördags åkte vi bil till göteborg, jag min bror och hans flickvän. Skulle kolla efter en balklännning och så skulle vi hämta min syster och lilla Klara. Jag hittade en balklänning som jag blev förälskad i, den är dock svart så det kanske är lite dystert men jag ska ja färgglada grejer till så man blir lite ljus, tihi.

Sen i söndags, igår, åkte vi hem. Det blev väldigt trångt men det gick bra ändå. Vi spelade m.i.g, tittade på klara och spela spel på mobilen. När vi var hemma så var det väldigt gott med mat och resten av dagen blev det att bära runt på klara och umgås med min syster.

Idag ska vi göra lite skolarbeten, planera ett träningspass och ta en promenad. Får se om vi hinner med något annat.  

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

Oh va fin! :D OCH jag har också min fixad nu! Hurra för oss!

Svar: Tack! :D Åh vad bra, vilken blev det? :D Ja hurra för oss!
jagarenfisk

2 Anonym:

skriven

Wow! Vilken klänning! Du kommer bli gôrsnygg ju! :D Min balklänning var också svart :)

Svar: Tack så mycket! Ja jag hoppas det :) vem är det som skriver? :)
jagarenfisk

Kommentera här: