Vilodag idag för imorgon är det pluggdag

Jag fick mig ett par skor, (det kommer upp bild på dom imorgon), igår som jag älskar! Åt pizza igår på stan med Amanda sedan åkte vi hem till mig och åt chips, spelade ett frågespel (gick igenom alla frågorna hah), drack lite, åt vindruvor, skratta sönder, filmade, tog kort och somna till Titanic! En väldigt lyckad kväll, enligt min mening. :d 

Idag vaknade jag med huvudvärk men var ändå på bra humör. Började morgonen med att se på What happens in vegas, otroligt rolig film. Städade upp i stugan, fick mensvärk så har luggit i sängen nästan hela dagen. Mina föräldrar var snälla och köpte en ny skrivbordsstol till mig, den är brun, mjuk och stor, förhoppningsvis ska nackspärren minska.

Nu har jag nyss stekt köttfärs för jag och mamma håller på att göra en hemmagjord pizza, heh blir en pizza helg för mig. Efter middagen som snart är klar ska jag poppa popcorn och mysa med katten till någon film och så ska jag försöka hitta min vetekudde.
 

Kommentera här: