Jag vill kunna göra så där med mitt hår

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan åka till bergvik och förhoppningsvis hitta ett par skor! Denna morgonen har jag hunnit med att sovaaa, gått runt i en ansiktsmask, kollat så att stugan är ren för ikväll kommer Amanda hit så ska vi ha en myskväll. :d 

Under tiden som jag väntar på pappa vet jag inte vad jag ska hitta på.. Kanske försöka bli vän med mitt hår. Det var längesen jag hade långt hår så det är svårt att vänja sig, min borste gick nästan i sönder förra veckan, mina hörlurar fastnar i håret hela tiden. jag vill att luggen ska växa ut fortare så att när jag ska sätta upp håret är luggen också med.. Men får väl sitta och vänta. Jag vill inte klippa av det, för jag vill ha långt hår på balen och studenten. 

Vilka problem jag har. Men det är väl bättre att jag stressar över håret istället för praktikplats, eller redovisningen. Nej jag ska inte stressa, det ska bli mitt nyårslöfte. Bra då har jag det ordnat. fint. 

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

Skaffa löshår! :D

sv: tack! lite svårt utan photoshop eller GIMP.. men jaaa. haha ;D

Svar: sv: haha fast jag har ju rätt längd, förutom att min lugg behöver växa lite mer så att den också kommer med ;)
svsv: Jo jag kan förstå det. Men det är bra gjort utan användning av dom :D
jagarenfisk

Kommentera här: