Gult är så vacket!!!

Hade foto B i morse, satt mest och planerade vad jag ska lägga ner mig på i kursen och letade inspiration. Jag ska verkligen lägga ner mig i år för jag känner att jag vill i alla fall ha ett MVG när jag tar studenten. 

Gick in till stan och åt på en av resturangerna i mitticity med Amanda, Adeleine och Ellinor! Var väldigt gott och bra sällskap. När långsamma jag hade ätit klart blev det att halft springa tillbaka till skolan. Hade då engelska C och vi rättade klart det där 'testet' och man skulle ju gissa hur många rätt man hade. Jag gissade på 70/84 och när jag fick pappret stod det 70 rätt. Inte lite duktig man känner sig då! Det är då inte ofta som jag gissar rätt på såna saker, jag måste ha blivit synsk! höhö. 

Efter skolan mötte jag upp Soffan och gick runt på stan ett bra tag. Roligt, som alltid, att träffa henne och gå runt och drömma om saker och hoppas på att de finns när man fått pengar. Ibland kan man ju ha tur. 

Nu ska jag välja en av dessa frågor som jag la upp tidigare idag. Bäst att komma igång nu annars kommer jag bara skjuta upp på det. 

Kommentarer:

1 Alexandra:

skriven

Ja, den gula och på henne i det sammanhanget var väldans vackert! :)

Svar: Ja eller hur, den gula färgen måste jag bara ha på min balklänning! :)
jagarenfisk

Kommentera här: