Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig

skrev nästan klart en artikel till tidningen jag har i projekt arbete under dagens enda lektion. Kände mig väldigt duktig, speciellt eftersom att jag inte haft någon ork sen jag började trean kändes det bra att man kanske har kommit igång nu igen. 

Under lunchen, fram till två tiden, filmade jag, Amanda och Madelene de första scenerna till våran musikvideo. Jag blev den kassa skådespelaren och dom hade en varsin kamera. Jag tror faktiskt att denna kommer bli såååå mycket bättre än filmen vi gjorde i ettan. haha. 

Sen vid två tiden gick jag in till stan och mötte upp en ny människa i mitt liv, för att inte vara allt för personlig. Jag hade då såklart byggt upp världens nervositet under dagen så trodde att jag skulle svimma, men det gick bra. Jag gjorde mitt bästa för att dölja det. Men var på glatt humör efteråt. 

Vid halv sex hämta soffan upp mig så åkte vi till friskis och tränade. Och jag tror att min rygg åker av i natt, imorgon kommer jag vakna rygglös.. Usch, såhär har jag aldrig känt förut, den här känslan brukar bara vara i nacken. Jag hoppas verkligen att det försvinner snabbt, annars stannar jag i sägen hela helgen. 
 
Lyssnar just nu på schlager musik, jag har fått världens energi men tror jag kommer slockna direkt sen när jag lägger mig i sängen. Som troligen blir när som helst. 
weheartit.com

Kommentera här: