Sitter vid mammas dator så nu blir det ingen bild

Det var en väldigt bra dag igår. Min äldsta bror lagade en tre rätters middag till oss, vi gav varandra presenter(kommer upp bilder ikväll eller någon annan dag), vi spenderade hela kvällen i köket, pratade och spelade spel.

Vid elva tiden var alla trötta förutom jag och mamma, så vi stannade uppe och hittade bad boys 2 på tv:n så kollade på den och sen två avsnitt av how i met your mother. Efter det var vi trötta, då var klockan halv två/två så då gick vi och la oss. Jag skriver om tiden för nu har jag nyss gått upp och den enda som är vaken är min mamma och nu jag. haha. 

Nu har den bästa dagen på året kommit igen. Min födelsedag! Nu äntligen kan jag säga att jag faktiskt är 18 år, man ställer fram klockan en timme idag alltså får jag en timmes längre födelsedag, tihi. Nu ska jag gosa med min katt som nyss hoppade upp i mitt knä. 
 

Kommentera här: