Pity the living and above all, those who live without love.

Det är så underbart med lov. Kunna slöa i sängen när man har vaknat och bara slappna av. Åkte in till stan vid tre tiden och träffade Hajin en stund. Önskar att det var längre men bättre med några timmar än ingenting alls. 

Åkte sen till friskis och tränade med soffan. Var inte på topp i början men mot slutet var det bättre. Roligt att träffa soffan i alla fall. Nu har jag duschat och ätit, småtittar på south park just nu men ska nog leta fram en film snart. Min bror formaterar om min stationära dator just nu så då är det inte lika roligt att sitta vid datorn annars hade jag suttit och nördat photoshop eftersom att jag är ledig. 

Men nej nu blir det en film, kanske harry potter. Något jag aldrig blir trött på. 

Kommentera här: