Katter gör en alltid glad

Jag är dödstrött idag och har väldigt ont i halsen, vet inte hur jag ska orka med denna dagen, det känns som om att den kommer gå i slowmotion. Jag kommer säkert somna på datorn. 

Efter skolan, om jag överlever, ska jag handla med mamma och hjälpa henne att hitta en present till min syster. Det kommer nog ta sin lilla tid, jag ska även hinna med att städa i stugan, måste nog vädra där lite också för det stinker rök.. 

Har foto nu men det är så kallt ute så jag vill inte gå ut och fota. Ska sitta och överredigerad bilder istället. Jag är även frustrerad över att jag fått en kommentar ifrån 'hemlig' och jag har då ingen aning om vem det ens kan vara.. Söka på ip adresser är ju lönlöst så får väl få en panikattack istället. Rörigt inlägg men så är det när jag är så trött som jag är.

Kommentera här: