ett öga för ett öga, ja det heter väl så

Igår slöade jag framför tv:n i köket hela morgonen sen åkte jag in till stan och mötte upp Amanda, vi köpte biljetter till maskinen. Sen åkte jag vidare till ilanda så att jag kunde övningsköra med mamma. 

När vi kom hem bytte jag och till varmare kläder för det var kallt igår! Vilade lite och gick till bussen och åkte tillbaka till stan. Många turer fram och tillbaka.. 

Denna gången träffade jag den nya människan i mitt liv. Vi tog en promenad i stan eller 'utanför' stan. Sen gick vi till uno för de hade filmkväll. Trötta jag orkade bara med två filmer, haha. Men jag hade väldigt rolig och fick skjus hem så jag slapp att ta bussen. 

Nu har jag typ nyss vaknat.. Halva dagen har tyvärr försvunnit. Det blir bara att städa, packa ihop träningskläder, äta och åka in till stan för att umgås soffan och sen träna med henne. 

Kommentera här: