Det går bra nu, kompis det går bra nu

Igår började dagen eller ja egentligen började den från torsdag natt till fredag morgon med tre fina fulla flickor som fick sova hos mig bara för att jag är så underbar. Men när de åkte hem på morgonen började jag att städa huset och stugan för idag kommer min syster hit!

Gårdagen fortsatte med att jag åkte hem till Alex! Där vi lagade tacopaj, vi bakade chokladbollar, drack kaffe och hade det väldigt mysigt och trevligt! Det var också skönt att sitta inne och slippa vinden och få träffa henne för jag är alltid på så bra humör med henne! tihi.  

Sen på kvällen åkte jag vidare, nämligen hem till soffan! Hon hade tänt ljus i köket, tagit fram bröd, pålägg och bullar, jag hade grönsaker och frukt, jag lärde mig att göra kaffe för första gången, det är verkligen en stor mysfaktor med att sitta i ett kök med några tända ljus med sin bästa vän! Vi satte oss sen framför tv:n ett tag tills det var dags att åka med bussen hem. En kväll som denna är verkligen svår att slå, eller ja en dag som denna är svår att slå! :d 

Jag började att sitta och skriva detta strax innan halv åtta, jag förstår inte hur jag redan kan vara vaken fast ändå kan jag nog förstå det, haha. Dels för att jag fick en stor mensvärksattack och dels för att vi ska fira födelesedagar idag, min, min systers, min pappas och min äldsta brors. Min syster kommer till karlstad vid elva och jag ska troligen övningsköra så jag måste ju vara pigg då så att jag inte somnar på ratten.

Men som alltid, den senaste tiden, vaknar jag hungrig så ska gå och göra frukost, sen slöa i sängen en stund och sen är jag nog pigg och glad.
weheartit.com
 
  

Kommentera här: