Just slow down if you want me

Det ordnade sig med praktiken igår så att jag fick lappen påskriven. Så på måndag börjar praktiken, hoppas på det bästa. 

Tränade igår efter skolan med soffan, ett väldigt slitsamt pass. Efter passet handlade jag mat med mamma. Ingen av oss hade egentligen inte orken till det så det gick lite långsammare än väntat. Sen skynda vi oss hem, jag hoppade in i duschen sen lagade jag mat, det är så jobbigt att laga mat när man är hungrig, haha. 

Slöade resten av kvällen framför greys anatomy. Vaknade åtta i morse, kunde inte somna om så gick upp och kollade på vampire diaries. Jag är inte den piggaste idag, är täppt i näsan och har väldigt ont i halsen så det blir en vilodag idag. Har nyss städat huset så nu är jag helt slut. Ska se på några avsnitt av greys anatomy och gosa med katterna. 

Kommentera här: