Bara text, min dator har nyss börjat fungera igen

Satt med designen på tidningen idag, går sakta framåt.. Gick till biblioteket när jag slutade, satt och läste i den underbara boken. Blev dock lite sömnig så när jag skulle gå och möta upp den nya underbara personen i mitt liv så var jag inte den piggaste, haha. Hoppas det inte märktes. 

Fick sällskap till friskis, tränade själv för att soffan har haft oturen med sjukdom och inte ska hon bli sjuk igen så ska ta i nästa vecka med henne. Den vanliga ledaren var inte där så det var en annan ledare idag så det blev extra jobbigt för man vet inte när man ska ta i och när man kan ta det lite lugnt. Kommer troligen få träningsvärk imorgon, hoppas på att det är i magen, då är det en bra träningsvärk. hehe. 

Nu har jag duschat och ätit mat framför gossip girl. Har nyss pratat med min syster också som nu har bokat biljetter åt mig till nästa helg då jag ska åka till götlaborg och träffa henne!! Längtar som bara den men en vecka kvar.. Nu ska jag lägga mig i sängen med den underbara boken. 

Kommentera här: