LOL & The dark knight

Var på bio idag med Alexandra, vi såg filmen 'lol' med Miley Cyrus i huvudrollen. Det var en typisk jagfilm, den var super söt och tog aldrig slut. Jag var väldigt nöjd! 

När jag kom hem lagade jag mat till mamma, eftersom att det är morsdag! Sen fick hon två presenter ifrån mig och min bror, en ljuslykta i form av en uggla och en bok med titeln 101 öl du måste dricka innan du dör. Hon blev lyckligvist glad. tihi. 

Hjälpte till i trädgården också, grävde ett hål så att mamma kunde plantera ett nytt träd. Resten av dagen låg jag och solade. Underbart med detta vädret!!! 

Nu ser jag på filmen the dark knight. Batman. Har alltid tänkt att se den och nu gick den på tv:n. Åh Heath Ledger är med, jokern. Han är ju inte speciellt snygg här. Men det spelar ingen roll. Han är underbar ändå. 

Kommentera här: