äntligen helt klar med allt

Nu är jag helt klar med alla skolarbeten!!! Jag har gjort klart matten helt och hållet, fast har inte fått reda på nationella men eftersom att jag klarat alla prov så vet jag att jag får G i allafall, har inte fått veta svenska nationella heller men är klar med alla arbeten i svenskan så borde få G i allafall där också. Ska läsa ut boken i engelska och skriva om boken i hel helt men har redan skrivit om den när jag hade läst några sidor så det är inte obligatoriskt men ska göra det ändå så man får en lite stjärna typ. Ska även göra klart en fotouppgift men det är bara att lägga in två tre bilder till en uppgift som inte heller är obligatorisk. 

Men jag är så lycklig att jag äntligen är klar. Nu kan jag börja slappna av och andas, kanske slippa huvudvärk och sömnbrist. Nu ska jag fortsätta att vara glad.

Kommentera här: