så j'kla snyggt gjord bild och jag är ju så underbar framför kameran

Mötte som sagt upp soffan och min bror på universitetet och gav dom mat, satt och åt med soffan och umgicks på hennes rast tills hon skulle in och fortsätta med proven. Tappade nästan bort mig när jag skulle ut ur byggnaden men till slut hittade jag ut, ehe. 

Mamma och pappa hämta upp mig så åkte vi till en ny affär som heter någonting med outlet som ligger på kassernhöjden, där hade de märkeskläder med sänkt pris. Skulle gärna ha köpt ett par jeans där men då har mina pengar redan försvunnit så ska spara ihop lite pengar genom att tvätta fönster under veckan här hemma.

Tog en tupplur när jag kom hem och det var helt underbart! Men nu har jag fått huvudvärk så ska lägga mig i sängen med lågt ljud på tv:n, släcka alla lampor (eftersom att det är earth hour), och tycka synd om min hand som fortfarande svider sen i morse då katten kände för att bli sur och nästan riva av handen på mig. Jag älskar mina katter men hatar deras klor..
Bilden är på mig och tagen och redigerad av Hanna!

Kommentera här: