Some of us get dipped in flat, some in satin, some in gloss; but every once in a while, you find someone who's iridescent, and once you do, nothing will ever compare.

Hade tre underbara dagar, fredag till söndag, med min syster i Göteborg,hann med att shoppa lite på ett ställe jag inte varit på förut, en franströja, en bok som jag kan skriva ner recept och ett par nya skor,  spela spel, gick på bio och bara umgicks. På måndagen åkte jag till ullared med min bror och hans flickvän, det blev en heldag där från nio till runt sex tiden. Hittade en pyjamas, presenter, nagellack, nagelfil, två t-shirtar, underkläder, leggins, och träningstights. 

Kom hem strax efter halv elva och var helt utslagen. När jag vaknade igår morse hade jag huvudvärk och hostade, låg i sängen hela dagen och läste. Idag läste jag på förmiddagen, lagade mat till mig, mamma och min bror sen åkte jag iväg och handla med mamma inför midsommarafton. 

När jag kom hem förut lata jag mig en stund framför en film och nu ska jag äta jordgubbar med fil sen hitta någon mer film och äta glass och hoppas på att jag slutar hosta så att jag inte bara blir stående när jag ska träna imorgon.

Kommentera här: