Den blomstertiden kommer..

Hade skolavslutning idag, hur underbart som helst! Rektorerna prata lite, några elever spela musik, stipendium delades ut, broken door sjöng för oss och vi fick våra fina betyg. Gick och fotade lite med Hanna och Elinor när vi väntade på bussen sen åkte jag hem.

När jag kom hem spelade jag spel medans min bror var snäll och lagade mat till mig sen spelade jag lite till, tills det var dags att ta bussen intill stan för att möta upp Soffan. Vi tittade på de som hade bal idag, samma som igår då jag fotade floristerna och det gick jätte bra. Gick runt lite på stan sen och hittade ett par helt underbara skor som jag kanske ska köpa imorgon om de finns i min storlek. 

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och äta jordgubbar med fil. tihi.

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

Sv: jaaa, visst är hon!

2 Ellinor:

skriven

Göu så fejna! :D

Kommentera här: