Måste ju plocka blommor idag och drömma om mannen som ännu inte finns i mitt liv

Träffade sofie igår, vi gick och träna som vi inte gjort på typ en månad. Vi valde ett intensivpass i 75 minuter, dåligt val. Efter lite mer än en halvtimme var vi båda helt slut och båda ville spy.. Vi gick därifrån duscha, tog en promenad tillbaka in till stan tittade runt i affärer så fick umgås mer med den underbara människan istället! :d 

Mamma hämta mig sen så handla vi lite saker vi glömde igår fast vi glömde bort jordgubbarna igen. När jag kom hem städade och bäddade jag i stugan sen städade jag toaletterna i huset. Sen var jag helt slut och somna till en film. 

Idag är min förkylning värre, nu har jag mer hosta, har en rinnande näsa och huvudvärk. Men min syster och bror kommer hit och några av mina släktingar och några vänner till min andra bror, och det är ju trots allt midsommar. Jag får helt enkelt stå ut.

Kommentera här: