En liten förhandstitt på den fin fina studenten!

Igår var jag på Sofies student, fick vara med på hela cermonin, det var något nytt för mig för på alla andra studenter brukar man inte få vara med förens de ska springa ut. Det var lite långdraget men en av studenterna som hade tal var väldigt rolig! 

När de hade sprungit ut och skulle på sina fina släp de hade gjort iordning försökte jag mitt bästa med att bomba henne och hennes vänner med kort. Sen när vi åt och lekte med hennes kusiner hade jag såklart kameran i närheten, kommer få göra en bildbomb här på bloggen någon dag med bal och student bilder. Jag är iallafall stolt över henne att hon har klara av dessa åren och nästa år är det min tur.. 


Nu äter jag frukost och ser till så att jag har packat ner allt för snart ska jag in till stan och sen sitta på en buss i några timmar ner till götlaborg!

Kommentera här: