oh no ett inlägg utan bild, jorden går under.. Eller nej, istället blir det en fin historia om min dag taha

Åt våfflor till frukost framför vampire diaries sen njöt jag av solen tills regnet kom då gick jag in och spela spel tills soffan kom. Hjälpte henne att plocka vinbär till hennes farmor, som tur var det bara små regn så behövde bara ha en regnjacka för att stå ut. 

När vi var klara och hon skulle hem gick jag upp till stugan och började städa och bädda sängar, för imorgon kommer släkten ifrån skåne. Sedan åkte jag och mamma till ikea för att köpa hem extra kuddar. Hittade även ett lila överkast som det var rea på, så den fick också följa med hem. När vi skulle gå till bilen hade det börjat mullra och ösregnet kom. Det var bara att se till att komma till bilen snabbt! 

Efter ikea skulle vi vidare till maxi så vi försökte hitta den närmaste parkeringen för att bli så lite blöt som möjligt. Precis när vi tänkte gå ur bilen blixtra det och dundrade samtidigt, jag brukar inte bli rädd av åska men då blev jag måste jag säga! Vi handla lite mat på maxi och när vi skulle gå till bilen var det värsta av ovädret över. 

När jag kom hem la jag mig i sängen och spelade spel. Sen åt vi middag och efter det spela jag lite till tills jag blev arg, bytte då till att zappa runt på tvkanaler. Och jag äter godis som jag inte gjort på länge, för chocklad är inte godis.

Kommentera här: