Kom och inspirera mig, snälla, jag väntar med öppna armar

Det har verkligen varit en livfull vecka! Jag är helt slutkörd och tycker att det är jätte skönt med lugn och ro igen. Men det har varit en bra vecka, jag har lekt mycket med tvillingarna, umgåtts med min syster, min farmor och min faster. Men när man har två stycken jätte söta flickor efter sig hela tiden, blir man trött på att försöka underhålla dom men det är även svårt att säga 'nej, jag vill inte leka' för jag träffar ju dom bara en gång om året, så det är inte konstigt att det blir så intensivt. 

Jag har tagit lite bilder under veckan också så det kanske kommer upp några under helgen, om jag har tid. Idag efter att min syster hade åkt hem, så åkte jag in till stan och tog en fika med Amanda! Det var verkligen roligt att träffa henne igen och prata om vad vi missat i varandras liv. 

Nu ikväll ska jag slappna av, njuta av att ha sängen för mig själv, äta godis och må bra. tihi.

Kommentera här: