I don't like living under your spotlight just because you think I might find somebody worthy

Fick veta idag, efter att jag och madde hade varit på tv4 och ställt frågor, att madde och jag är en av dom lyckliga elever som ska få följa med till prag i mars!!! Det kommer då bli första gången jag åker flygplan så nu kommer jag väl drömma mardrömmar fram tills dess och tänka på att det som händer i början av final destination 1 kommer att hända mig bara för att man blir så nervös och typ panikslagen och tror det värsta. eheh. 

Nej jag ska vara positiv och jag har ju mer eller mindre bestämt att detta ska vara mitt år och jag ska vara den lyckligaste människan på hela planeten, typ. Dock sjönk lyckan lite grann idag av idioter som finns i världen men det glada vinner ändå. :)) 

Mötte upp soffan efter skolan och gick till friskis och hon var söt och gav mig godis så jag hade något att träna bort, hahah. 

Nu har jag duschat, ätit, dansat på moln och förälskat mig i en sötis från the lying game.

Kommentarer:

1 Kalle Hedin:

skriven

sv; åhh tack detsamma :D

2 LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!:

skriven

Fan va roligt att ni får åka till Prag! :D:D

Kommentera här: