Jag har så intressanta blogg inlägg så bara det får lilla mig att le

Har äntligen denna veckan vaknat till liv igen och sköter skolan och är motiverad igen så har gjort klart the visual presentation nu om min katt, heh, och är snart klar med psykologin som är väldigt rörig så jag tycker synd om min lärare som ska läsa den sen.. 

Slutade tidigt idag så pappa hämtade upp mig och madelene så fixade vi pass, jag har ju då inget eftersom att jag aldrig varit utanför norden, tyckte att man lika gärna kunde fixa med det direkt så har man det skulle ju ha fixat ett till sommaren om det nu blir så att man åker någonstans i sommar. Något glatt som hände lilla mig var att jag skulle mäta mig för jag visste inte exakt i huvudet hur lång jag var men gissade på 161 cm för det var jag sist jag mätte mig men när jag mätte mig idag var jag 164 cm och det är väldigt stort för mig för det betyder att jag faktiskt har växt lite grann fast jag kommer nog inte bli så mycket längre än så men det är okej för mig. hahah.

Nu är det väl bäst att jag fortsätter skriva på psykologin så jag blir klar någon gång och kan slappna av helt och hållet och bara njuta av all lycka i kroppen. hihih.

Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - En av Karlstads mest uppdaterade bloggar!:

skriven

sv: :D

2 Kalle Hedin:

skriven

sv; min dag har bara varit bra :D hehe

3 LOWA - En musikblogg:

skriven

Hoppas allt är bra idag :)

Kommentera här: