I'm not gonna kill anyone with a sack of flour

Jag skulle åkt till marknade som var på I2 idag men det regna så jag kände inte för det.. Istället så åkte vi till elgiganten så skulle jag se om jag hittade något spel till min bror, men jag tyckte inte att det fanns något intressant så ska kolla på cdon istället. Hungerspelen kom ut idag också så mamma var helt underbar och köpte den till mig, i blueray bara för att jag har ett playstation. 

Vi åkte sen till bergvik och åt mat, sen titta vi lite i affärer, så vi hade lite mor och dotter tid. Snart kommer min bror hem med pizza och sen ska vi se på hungerspelen!! Vilken underbar lördag. tihi.

Kommentarer:

1 Madelene:

skriven

Ja men det blir skitbra, vi får höras närmare om tid och sånt! :D

2 LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

Jaaaaaaaaag ska snart köpa en ny kamera, och då tycker jag att vi kan träffas och fooooota! :D

Kommentera här: