Music's a powerful thing. A song can change your mood. Make a memory. One song can change your whole life.

Måste bara börja med att säga att filmen "listen to your heart" var super bra och det är verkligen en film varje människa borde se! :)) 

Idag har jag varit duktig och gjort skolarbeten, gick även ut en liten stund för att fota men nalle kom och var så kelsugen att det inte blev så mycket fotande. Jag vill att det riktiga höstvädret ska komma, så jag kanske kan få lite inspiration.

Mamma har varit super snäll också och köpt både kladdkaka och ben & jerry's half baked åt mig, kommer väl inte orka äta upp allt det själv nu ikväll men kommer verkligen njuta, och imorgon kommer jag rulla framåt.

Men min dumma hals gör jätte ont och jag vill verkligen inte ha en förkylning igen. usch, om man bara kunde utrota dom. Fast det är ganska omöjligt tyvärr...

Ska mysa med massa filmer ikväll och kladdkakan och glassen. Ska försöka att vara vaken lite längre idag än alla andra dagar denna veckan, det är ju faktiskt lördag.

Kommentarer:

1 Skoinfo.se - Information om skomärken och annat relaterat till skor:

skriven

Vilken typisk katt. Precis så dom ska se ut. :P

2 lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus:

skriven

Så söt!

3 PEETRA:

skriven

så fin katt, ser nästan exakt likadan ut som min gamla :)

Kommentera här: