No one knows, what the future holds, if we just hold on, maybe life could be sweet

Var soffans modell idag till en skoluppgift hon hade. Vi tog en promenad med en söt hund, redigerade bilder, och bara hade det bra. Om det hade varit sista dagen på jorden för mig var den värd varje sekund. :DDD
sofie skrattade ihjäl åt denna sista bilden. jag gäspar,eheh.

Ikväll ska jag äta upp resten av min glass, somnade väldigt tidigt igår så åt inte upp glassen. Ska försöka att inte somna lika tidigt ikväll. Tror jag ska ha något maraton eller något. Vet inte riktigt än.

Kommentarer:

1 lil' babustyle:

skriven

sv: Ge dig! :(



JAG ÖVERLEVDE. GJORDE DU?

2 lil' babustyle:

skriven

sv: JA KANSKE DET. MEN OM DU INTE VAKNAR VILL JAG BARA SÄGA ATT JAG ÄR BÄST OCH ATT JAG VARNADE DIG! :D

Kommentera här: