Spenderade hela dagen med den BÄSTA!

Vaknade ganska tidigt imorse och började direkt att nörda några avsnitt med Dawsons creek, jag somna igår innan jag hann se ens ett helt avsnitt.. ehehe.

Runt tolv tiden kanske, åkte jag hem till Soffan och spenderade hela dagen där. Var lite av hennes slav, den enda människan jag tillåter ha mig som en slav, för jag vet att hon uppskattar det. Gick igenom typ hela hennes garderob och hon ville se hur endel kläder såg ut på mig, eheh och fick med mig lite plagg hem, tihi. Vi lagade även mat och det blev väldigt lyckat faktiskt. Prövade även på en efterrätt med frukt, nötter och choklad som jag ska få henne att göra oftare!! Och nörda lite beverly hills. Provade även hennes glasögon som hon har och blev helt kär i dom så nu på tisdag ska jag köpa likadana, hihi.

Det var riktigt kul att äntligen träffa henne igen! Känns som att det var en evighet sen och för en gångs skull är det inte långt kvar tills jag träffar henne igen, känns bra det. ;d
hon har fått så jäkla låångt hår!!





Kommentera här: