fotografering, shopping & bio

Idag blev det en heldag på stan med Soffis. Haha, det var en väldigt knäpp gubbe som gick på sofie.. Inte går man på folk bara sådär, det är väldigt otrevligt..

Men hittade ett par leggins, det behövdes, mina ligger av någon anledning alltid i tvätten. 
Vi tog en promenad på stan också, och jag hade med mig systemkameran så det blev ganska mycket kort! ;d

runt fem-tiden mötte vi upp Madelene och Amanda. Vi satt på McDonalds och vänta på att tiden skulle gå lite fortare.
Till slut gjorde den och det blev att se på filmen 'tusen gånger starkare' det var en bra handling, lite saker skulle troligen aldrig hända i verkligheten men det var rolig fast jag gilla inte slutet, det var lite konstigt slut tyckte jag.

Nu är jag hemma och äter kyckling och det är sååå gott! Är i himelriket för tillfället. Ska väl se på en film sen, om jag hittar någon bra. Kanske den där filmen 'up in the air' eller vad den heter.




































Kommentera här: