säsongstart

Kände för att blogga lite innan det blir dags för mig att sova. Ska snart se på 'The Mentalist' som har säsongstart idag på tv3. Älskar den serien. När jag ser han huvudrollen Simon Baker som spelar Patrick Jane, tänker jag av någon anledning på den snygge Matthew McConaughey. Kanske lite konstig för så lika är dom inte men jag tänker så ändå. 

 
Simon Baker                                      Matthew McConaughey 


Visst är dom inte lika men ändå lika?

Jag har faktiskt pluggat massa no, det blev dock ingen so idag för jag hade inte med mig pappren. Men imorgon blir det att ta tag i so:n. Och Läsa på Musiken för jag har hittat nästan alla svaren i papprena men inte riktigt alla än.

Min syster är då hemma i Göteborg igen, hoppas hon kommer snart igen! Men det kommer nog inte hända. Men hennes söta katt som hon hämta sov med oss i natt, så mysig katt så att ja nästan ville ha kvar henne här. Jag tror det kommer bli jobbigt för Helen och Jari nu, nu har de tre katter att ta hand om. Har haft det själv eller ja hade sex katter på samma gång och ibland blev det jobbigt, eller mest att hålla koll på alla.


stoor har hon blivit! Fick en riktigt söt bild på Maja! ♥


Lilla titti surar på mig. Hon gillar inte mig längre...

Jag har Majas katt hår överallt i mitt rum, speciellt på skrivbordet så jag sitter och nyser lite då och då.

Nej nu ska jag borsta tänderna och bädda ner mig i sängen och somna till The Mentalist och Cougar Town som är en ny serie på Kanal 5 om ni missat det, den är ganska rolig faktiskt! ;d

Kommentera här: